torsdag 25. august 2011

Tilbake til det gamle

Enda et kort etter gammelt mønster. Men jeg kan ikke noe for det - jeg synes det enkle oppsettet er fint!

I mellomtida har jeg oppdaget Peets scrapalbum, en fantastisk blogg, som virkelig får det til å krible i fingrene mine. Nå skal jeg bare få litt ledig tid, og så skal jeg prøve på noe nytt!

Her er et kort jeg laget i sommer:

Kortet ble laget til pappa, så jeg kunne ikke ha på for mye blomster og dill, syntes jeg.


Stempelet er gammelt, fra Elisabeth Bell (?) og jeg har alltid syntes det har vært så fint, men ikke klart å lage noe med det. Men det passer på denne tida. Papirene er MF, Kitschy Kitchen igjen. Brukte også et stempel-glede stempel på kantene av motivet.


Nå begynner det å bli mørkere på kveldene, høsten nærmer seg - gleder meg nesten til å krype inn i hiet på kveldene igjen, kan hobbylere litt... men må prøve å nyte de siste restene av sommeren. Det er lenge til neste gang...


Ha det bra,


Kirsti


1 kommentar:

  1. Det var et skikkelig flott kort i flotte farger♥. Motivet er så nydelig♥.

    Klem Marita♫♫

    SvarSlett