onsdag 3. august 2011

Feriepyslerier

Vel tilbake fra ferie, hverdagen er tilbake. Og det er sola også, he-he.

Har sett all slags vær i løpet av ferien, og vi har hatt det fint både i regn og i sol! Etter 22. juli ble det som en konstant skygge over tilværelsen... til alle som er berørt; Jeg tenker på deg!

Men, det ble tid til litt pyssel på kveldene også i ferien - her er det første kortet jeg lagde, som er til Fredrik som ble 1 år i går! Hurra for Fredrik!
Stempelmotivet er det første jeg prøvde meg på å fargelegge etter at jeg kjøpte Promarkerne mine. Syntes faktisk det ble brukbart, så det har ligget klart til bruk i lang tid. Plutselig er det rette tidspunktet der:-) Papirene er fra MF "Kitschy Kitchen"-kolleksjonen, og så har jeg igjen fått brukt word-window-punchen min. Blomstene er fra Steffens. Ble litt søtt det hele, men får skylde på at det er så sjeldent jeg lager guttekort. Hos oss går det i rosa og lilla!

Så nå venter jeg bare på at bursdagsbarnet kommer hjem fra ferie, så han faktisk kan få gaven og kortet sitt...

Ønsker deg en strålende dag,


Kirsti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar