tirsdag 9. august 2011

Hm

Jeg ser jo at jeg lager bare like kort for tida! Kjempekjedelig.

Jeg må skjerpe meg.
Kanskje på tide med en liten face-lift av bloggen også. Noe å tenke på...

Men; Jeg fikk laget et kort for en liten stund siden som faktisk var LITT annerledes;

Synes dette stempelet fra Magnolia er så fint, det viser glede!Har brukt papir fra Inkido og Majas (tror jeg - var en rest jeg hadde). Gaffa-tapen har ligget leeenge i skuffen min, det var gøy å endelig få brukt det. halvperler og roser/blader fra Hobbyhimmelen. "sprutstempel" fra Stempelglede. Tekststempelet kjøpte jeg i Amsterdam, og det står ikke på stempelet hvem som er produsent, men jeg liker det:-)


I dag er det øs-pøs deluxe! Kunne vært en passende dag å hobbylere litt på, og jeg har fått noen nye stempler også som jeg gleder meg big-time til å bruke. Kanskje jeg klarer å presse inn litt tid i kveld!??? Før den tid; jobbe-jobbe-jobbe...


Stå på!


Klem fra meg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar