onsdag 22. desember 2010

That's just so cute...

...har en utfordring gående - bursdagsbarnet ønsker å se snø og snømenn! Passet meg utmerket, jeg melder meg herved på.



Jeg har brukt et gammelt stempel fra Stampavie (?), pynteark fra Inkido og Karen Marie (kjøpt på Panduro). Nestabilities snøfnugg-dies (også på baksiden av kortet) og snøstjerne-punch.
Vanskelig å se, men på det lyseblå arket i bakgrunnen er det snøfnugg-mønster.
Fargelagt med promarkers.
Fikk også brukt opp mine blå "diamanter". Godt å få brukt opp noe, tenker jeg! Er fullt nok som det er i skapene...
Og så har jeg hatt litt glitterlim på noen av snøfnuggene, og på snøfnuggene på stempelmotivet.

Nå er det natta...

God jul!

Hilsen
Kirsti

3 kommentarer:

  1. herlig altså, skikkelig stemningsfullt

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  2. jeg digger symaskinsøm på kort. morsomt stempel, og så passet det utrolig godt med det stjernepapiret.
    takk for at du deltar.
    ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år. klem pia

    SvarSlett
  3. Denne snømannen er jo så nusselig :) Nydelig kort og passer perfekt til Camilla`s bursdagsutfordring.
    Tusen takk for at du deltar.
    Godt nytt år!!
    Klem Gunn-Elin :)

    SvarSlett