torsdag 30. desember 2010

Hurra!

Satt og lekte meg litt her en kveld, og fikk laget et bursdagskort jeg regner med kommer til nytte utover nyåret - er jo barnebursdager i fleng i januar og februar:-)
Nå har jeg litt problemer med fotoredigeringsprogrammet, så bildene blir litt rare, men her er hva jeg holdt på med:Husker ikke helt hvor jeg har stempelet fra, men synes det har mye energi, og at man blir glad av det! Drodla på et "hurra" så blir det litt bursdag ut av det også. Alle ark (bortsett fra det hvite og svarte) er rester, så jeg husker heller ikke hvor jeg har dem fra. Men jeg fikk i hvert fall brukt muffins-punchen min, og litt rosa bling som har ligget i skuffa lenge - føles godt:-)

Bak - ble litt bling her også, og Nestabilities scalloped runding:Har store planer om å få scrappet noen sider før jobb og hverdag starter på igjen, herlig med fridager, altså...da kan man jo også sitte litt utover natta hvis lysten skulle være tilstede!


Ønsker deg en fortreffelig nyttårsaften!

Klem, Kirsti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar