fredag 11. februar 2011

TJSC - So Cute Colors 2

TJSC har en fargeutfordring gående; brun+hvit og rosa eller blå. Brunt, hvitt og rosa bruker jeg ofte, så valget var ganske lett:-) Her er mitt bidrag:
Selvfølgelig måtte det bli et kort til mamma i anledning morsdagen!
Stempelet er fra MoManning, fargelagt med promarkers, og trykket ut med Spellbinders. Det prikkede papiret tror jeg er fra Basic Grey, men det med hjerter husker jeg ikke...Lell, blomstene er fra Panduro og Hobbyhimmelen. Og så måtte jeg ha på en rosa hjertecharm. Sløyfen er fra restelageret.

Bakpå kortet er det stemplet "We do not remember days, we remember moments", et stempel som jeg fant på butikken "Posthumus" i Amsterdam, men som det ikke står produsentnavn på. Det er allikevel så sant, så sant...

Grip dagen, og gratulerer Team Tom!

Hilsen Kirsti

4 kommentarer:

  1. så flott kort du har lagd. herlige papirer og et søtt stempel.
    takk for ditt bidrag.
    ha en flott helg. klem pia

    SvarSlett
  2. Så koselig :)Så rent og pent oppsett og så søtt stempel.
    Tusen takk for at du deltar på vår fargeutfordring
    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  3. dette var helt herlig=) Supersøtt stempel

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  4. så lekkert kort, virkelig søtt motiv, tusen takk for ditt bidrag hos oss i TJSC
    Klem, Anja

    SvarSlett