tirsdag 26. oktober 2010

Dåpskort

Forrige helg var vi i dåp! Det er lenge siden sist, og denne gangen hadde gemalen og jeg den ære av å være faddere. Dåpsbarnet var Fredrik, sønnen til et vennepar av oss, og jeg ville prøve å lage et ordentlig fint kort til ham.
Vel...ting blir ikke alltid, dvs sjeldent, slik som man hadde tenkt, men slik ble det ferdige resultatet:
Beklager det mørke og kornete bildet - bildet ble tatt i all hast tidlig på morgenen før dåpen - hvorfor stresse og gjøre slikt i god tid, eh???
Brukte rester av et gammelt Basic Grey papir, synes det er så fint, og har spart på det til en fin anledning. Omsider kom den:-) Notearket aaaaner jeg ikke hvor jeg har fått tak i Så brukte jeg halvperler, og bilde fra internett. Hjerte-charms'en er faktisk fra et smykke som ligger inni badebomber fra "Lucky Duck" - skikkelig scrap, altså!
Ellers må jeg bare fortelle at jeg synes det er veldig mange som har gått over til Promarkers eller Copics nå - begynner å bli frista jeg også. I stedet for å bruke distress inks hver gang jeg skal fargelegge et stempeltrykk. Mulig jeg er slow... Samtidig, nå har jeg jo så mange distress-farger, skal jeg investere i en hel haug tusjer også??? Blir dyrt, dette. Hmm. Må tygges på. Hvor mange farger trenger man egentlig, si av Promarkers? Har kjøpt noen få allerede, bare for å prøve nemlig...
Takknemlig for tips!
Håper du får en fin høstdag!
Klem fra Kirsti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar