onsdag 4. august 2010

Velkommen til verden, Fredrik!

I går kom endelig Fredrik, og hele familien gleder seg til å treffe lillebror - ikke vår families lillebror, da, men naboens. Jentene har fulgt ivrig med på magestørrelse og har elsket å høre om hvor stor babyen i magen er. Vi måtte til og med gå på biblioteket og låne bøker om hele prosessen...


Jeg har selvsagt laget et kort som han skal få, sammen med diverse andre ting.

Laget det i ferien, på hytta, og jeg hadde jo selvfølgelig glemt noen småting, f.eks. chalk, men jeg fikk bare klare meg uten. Her er det:

Har brukt stempel fra Panduro, og papir fra Maja og 3dyPapir (tror jeg).

Nå har jeg lest så mange blader og sett på bilder, så jeg har sååå lyst til å sette meg ned og lage noe, forhåpentligvis kommer det mer etter hvert!

Ha en fin dag,

Kirsti

1 kommentar: