fredag 5. mars 2010

Restekort - og det går mot vår:-)

Sola skinner, det er plussgrader, endelig kan man skimte at det går mot vår!
Jeg fryder meg, merker at energien og virkelysten er på vei tilbake.

Jeg lagde et kort på tampen av OL, som faktisk bare består av resteark. Bazill, selvfølgelig, men pyntearket husker jeg ikke hvem som har produsert. Sløyfen er også en rest (utrolig hva man kan få bruk for!), og i tillegg fikk symaskinen bidra litt. Charmsen er fra Kort&Godt, mens rosene er fra Hobbyhimmelen. Og så stempelet da; nesten det også selvfølgelig fra WoJ:-) Tyvlånte det fra Kronprinsessa...

Jeg har vært så fascinert av de fine rammene som noen klarer å legge på bildene sine. Har lastet ned noen jeg også, fra Xstina, og fomlet og fomlet, men ville de hersens rammene legge seg oppå mine bilder - NEIDA! Av frykt for å ramponere hele PC'en måtte jeg skrinlegge det prosjektet.
Så dett var dett...

Og så må jeg bare fortelle at jeg for tida er i sluttfasen med Herbjørg Wassmos "Hundre år", og den anbefales på det varmeste! Lesinga sto litt i stampe da OL pågikk, men nå er jeg "back on track", og boka er altså virkelig god!

Ønsker deg så en fin, solrik helg, og husk; det går mot påske, vår og lysere tider!

Klem,
Kirsti

2 kommentarer:

  1. jeg har handla fra magnolia minst 30 ganger. Kun opplevd dette en gang. Første gang jeg bestilte. Fant ut at når jeg fylte inn opplysningene på kortet og faktura og shippingopplysningene under kjøpet, så må navnet på kortet og adressen registrert på det være korrekt utfylt, hvis ikke blir opplysningene kontrollert opp mot banken, og dette tar tid. Jeg hadde flytta og skrev på den som ny shippingadresse og den ble avslått. Det er en trygghet noen nettbutikker har for å hindre nettsvindel. Det er ikke vits i å maile dem, for det er en person som sitter å prøver å svare på hundrevis av mailer de får inn hver dag, så det er bedre å ringe de hvis det er noe. Ellers vet jeg ikke. Vet kun at jeg har handlet der kjempemye og kun hatt problem når korteiers navn, adresse ikke stemte...

    SvarSlett
  2. Hei Kirsti!
    Så fint kort! Rester får man nok av... Sukk...
    Stilig stempel!

    SvarSlett