lørdag 20. februar 2010

Jeg har scrappet!

Faktisk! Det siste året har det mest blitt kortlaging for meg, da er jeg ferdig med prosjektet mitt på en kveld - veldig kjekt. Men, årets julekort må alltid scrappes! Så fant jeg ut at det passer egentlig veldig fint å sitte å scrappe samtidig som jeg ser på OL på TV - faren er at da er ikke alltid hodet heeeeelt med...


Denne har blitt til i løpet av to kvelder (det var jaggu vanskelig å ta bilde av en dobbel LO, gitt!):
Som nevnt, det er viktig å ha hodet med fullt og helt, men her, for eksempel, fant jeg det for godt å skrive "Julekort 2010" i stedet for 2009, så da var det tid for improvisasjon... Marit Bjørgen satte akkurat i gang med et rykk, da ble det en heftig skriveleif!

Har brukt glimmer mist på hvit bazill, og broderte med gulltråd hjertene etc. Puh, for en jobb! Så stemplet jeg med sort heading og årstall, samt "tag'en" med journalingen. Tenkte også å skrive et vers e.l. ved siden av øverste bildet på høyre side, men da var kreativiteten oppbrukt. Det får komme siden!

I kveld er det nok en spennende kveld, får se hva jeg finner på da. Koselig er det i hvert fall å holde på med noe kreativt mens adrenalinet stiger:-)

Ha en spennende kveld, heia Northug og Anders Jacobsen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar