tirsdag 29. desember 2009

Miniprinsessas bursdagskort

4. juledag...jula går så altfor fort. Vi har hatt besøk av Farmor og Farfar, og jentene har storkost seg. Julaften kom også nissen på besøk, og han fikk en skål med grøt til takk:-)
I dag er tiden kommet for å roe ned litt, og jeg har endelig fått tid til å surfe litt. Oppdaget også at jeg har glemt å vise kortet jeg laget til Miniprinsessas bursdag! Hun ble jo 3 år siste helga i november, så jeg er ganske sent ute, ja.
Men, jeg laget altså et brettekort - viser den sammenknyttede versjonen, jeg. Og musa er med meg igjen! Han er så søt, og kan brukes til alt, synes jeg. Pyntet med basic-grey-papir (gammelt) tror jeg, og roser fra Papirloftet. Og så stemplet jeg forsiktig med Stempelgledes grunge-collection på sida av stempelet. Har til slutt litt stickles på utvalgte steder, men det synest jo ikke. 3-tallet er Quickutz "Journal".

Håper du har hatt en fin jul så langt, og at du får en strålende nyttårsaften!
Nå skal jeg surfe videre - Cheerio!

1 kommentar: