onsdag 18. november 2009

Amour...

På lørdag skal vi i bryllup - det blir artig! Bruden er fransk, så det blir vel litt franskpreget, antar jeg, det blir spennende!

Jeg har altså laget et kort til brudeparet, og da jeg satt og surfet før jeg begynte, kom jeg over dette bildet:
Er ikke bildene fine? De er fra hjemmesiden til Stempelglede, i smh med "Handmade Card Contest". Og det rare var at da jeg så senere skulle laget bryllupskortet, ble fargene i kortet som på bildene! Nå har ikke jeg bare brukt stempler fra Stempelglede, så jeg kan ikke delta i konkurransen, men takk for inspirasjonen lell:-)


Her er resultatet:

Pyntearket heter "Amour", og er fra Papirdesign. Ellers har jeg brukt roser fra Papirloftet, og halvperler og charm fra Kort & Godt. Bånd fra restekassa. "Til de nygifte på dagen"-stempelet er også fra Kort & Godt. Og så har jeg jo brukt stempler fra Stempelgledes Grunge-collection. Den er så fiiin:-)

Nå må jeg bare hive meg rundt og lage et kort til minste-prinsessas 3-årsdag - hei hvor det går!

Ha det bra, Kirsti


1 kommentar: