tirsdag 20. oktober 2009

Endelig noe nytt

Endelig fikk jeg somlet meg til å ta bilde av de siste kortene jeg har laget. Laget også et konvoluttkort, men det føyk ut av hendene mine før jeg fikk sagt "kamera".

Jeg hadde jo gledet meg til å lage et kort med ei Gorjuss-jente - men det blir liksom ikke noe av det... Hadde et ferdigmalt Ladybug-motiv som ble brukt i stedet.

Pynteark og noen filtblomster på Panduro, samt symaskin fra innerst på loftet ble også brukt. Så her ble det:

Og så har jeg fått meg personlig stempel:
Det andre kortet ble laget for leeenge siden. Ladybug-motiv det også. Synes det passer så godt utover høsten og vinteren. Inni kortet er det stemplet " Vennskap er som en kopp sjokolade, den gjør deg varm tvers igjennom" - Det er jo helt sant:-)

Kortet ble veldig enkelt pyntet, jeg synes arket er "bråkete" nok i seg selv, så det ble bare en fløyels-sløyfe, en hjerte-charm og noen blader. Til dette kortet hadde jeg ikke fått gravd frem symaskinen, så sømmen rundt er juksesøm, hi-hi.


Ellers kan jeg rapportere at pepperkakene er på plass i butikkene, sammen med julemarsipanen (men marsipanen har jo vært på plass noen uker allerede). Vet om et par stykker her i huset som er glade:-)









1 kommentar: